emmiewesterlund

Jag fick sms av rattlaren igår kväll;
Emmie, du måste ringa mig omedelbart. Fan :(
Orolig som jag lätt blir, ringde jag direkt till Ratte
R; Hej
E; Hej det är jag. Vad är det som har hänt?
R; Jag kommer inte in på min blogg, vad ska jag göra?
E; Va, var det allt? Starta om datorn, pusshej.

 

Jävla dryg torsdag!
1. Somnade på engelska lektionen
2. Fick "ungdomskörning" inne på matte lektionen, svettades som en gris,
blev förbannad över att alla andades - där har ni svaret till varför jag inte öppnade boken.
3. Svenska genomgång från 11.20-12.05
Därefter var dagen slut och jag lämnade skolan med stora steg, men givetvis
missade jag bussen och fick både vänta och frysa.

 Nu har jag varit hemma i ca tre timmar och det känns!
Har ätit wook, sovit lite, kollat tv och tagit det väldigt lugnt.
                               - Precis det jag inte skulle göra.
Det jag skulle gjort för längesedan är att stoppa huvudet ner
i trafik böckerna eftersom jag har slutprov imorgon. Fan alltså.
Träning om en timme, hemma sent ikväll - åh yes!

Måste ta tag i mitt liv nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0