emmiewesterlund

"Dagens skratt-händelser"

Linus;
Emmie, jag har en ny låt till "stand by me"
Emmie; Har du? Sjung för mig.
Nileskog harklar sig lite och börjar sjunga.
Linus; Shall we go go, shall we go go, shall we go go.

Rattlaren; Amen du får ju be honom läsa din blogg alltid.
Emmie; Hur kul är det att läsa bloggar egentligen?
Rattlaren; Jag tycker att det är skit kul.
Emmie; Okej då, det är faktiskt skit roligt.

Inne på lektionen
 Rebecka förstår inte hur man bifogar
en fil till våra lärare via arena. Det lät ungefär såhär!
Emmie; Rebecka, du kan inte bara dra in filen i mailet, du måste bifoga den.
Elias; Fattar du ingenting eller?
Rattlaren; Tror ni att jag är någon jävla datanörd eller?
Alla; JAAA!  Hahahah.

Onsdag morgon, hej och välkommen!
Idag började jag dagen med matte, oj vad roligt.
Endast åtta personer och en mattelärare som gör allt för
att vår klass ska klara av matte B.
Tyvärr är det inte många som bryr sig eller förstår, haha!
Har min tredje och sista lektion för dagen nu, Texk med Johan Ahlström (JAM).
Ännu en ny dödar inlämning - åh tack Jamis!
Nu är det endast några få minuter kvar innan vi ska
lämna skolan för den här dagen. Därför ger jag upp redan nu!

Dagens fråga lyder; Vart fan är Julia?


Kommentarer
Postat av: Rattlaren!

Nej, nej och åter NEJ!
Jag är ingen datornörd!

2007-11-21 @ 13:16:27
URL: http://rebeckaratell.blogg.se
Postat av: sanna

haha :D

2007-11-21 @ 13:23:40
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0