emmiewesterlund

 
Fick ett ljuvligt mms av Rattlaren i torsdags.
"Alla finnar skall bort, det är fredag imorgon"

Fredag; efter att ha varit sjuk tre dagar var det tungt att
pela sig iväg till skolan, men det var roligt att träffa alles!
Åkte och lunchade med papsen efter skolan, därefter
körde han mig till Tobbelito. Massa mys under eftermiddagen
och ännu mer mys framåt kvällen!

L
ördag; som vanligt vaknade Tobias åt helvete för sent, själv låg
jag och räknade får, för att kanske kunna somna om. Men icke!
Låg i sängen nästan hela dagen, gosade och tittade på film.
Kvällen avslutades hemma hos Tobias kusin med god mat, massa skitsnack
och givetvis fotboll.

S
öndag; gick upp i "normal-ungdoms-tid" och när vi kom ner
för att äta frukost hade Madde gjort pannkakor till oss,
och hur gott är inte det liksom? Åh yes.
Åkte till IKEA en sväng innan Tobias skulle spela match,
som vanligt var där lika mycket folk som där finns i Kina och det gör mig förbannad.
Så jag kommer aldrig mer att åka till IKEA en söndag morgon när det regnar.

Nu är det söndag kväll för hela slanten, det känns väl sådär alltså?
Vart tog helgen vägen? Den bara sprang.
Imorgon är det måndag och hur kul är det?
Nä precis, inte kul alls! 
Har ännu en vecka med hård-träning och massor av plugg framför mig.
Vill egentligen bara krypa in under min säng och gömma mig, 
och hoppa fram på fredag eftermiddag.
Nu ska jag krypa ner under täcket och
somna gott till "The Holiday".
Vi hörs i veckan, puss.


Bueno noche la miel,
él es nuestro el amor Yo las vidas para.
Olvidese nunca eso él es usted, Yo amo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0