emmiewesterlund

SP06media "när vi är som bäst" på samhällslektionen.
Vår samhällslärare (Per)  är världens coolaste, jag hissar dig men tyvärr dissar jag ditt ämne.
Sorry.

Qendrim; Gillar du Reinfeldt?
Per; Jag vet inte, har aldrig träffat honom.

Jens; Prejudicerande betyder att . .
Pontus; Prejudicerande betyder att . .
Per; Dagens eko, alltid trevligt.

Per; Gott folk, har ni inte med samhällsböckerna kan ni alltid skriva en dikt.



En månag full av stress är snart (40 minuter) kvar och det är jag väldigt tacksam över.
Har stressat från morgon till kväll, konstigt man har ont i magen?
Gick i skolan fram till 15.43
Åkte till träningen 16.30
Tränade (löpning i snön) 18.00
Tränade (handbollsträning) 19.00
Åkte hem 21.00
Var hemma i Landskrona 21.40 
Måndagar är en sådan dag som man bara vill kräka långsamt över,
skönt att den äntligen är avklarad.

Nu sitter jag nyduschad framför tvn och myser till Prison Break,
bredvid mig står en rykande kopp te och en äggamacka - inte dumt alls.
På tal om ingenting så ringde Tobbedarlingen nu, måste avsluta.

Sov gott '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0