emmiewesterlund

Onsdag morgon;
Vaknade 07.50
Trött som ett svin, träningverk i varje muskel och en energi nivå på minus noll.
Tittade ut genom fönstret och såg att det var storm, alla cyklar var välta och det såg
förbannat kallt ut. Bara tanken på att cykla hela vägen till skolan gjorde mig kräk-färdig.
Bestämde mig ganska snabbt för att sova en timme längre och där med hoppa över
en onödig matte lektion. Istället rullade jag av sängen en timme senare, åt havregrynsgröt
(stabilt som fan), tog på mig, åkte bil till skolan och började morgonen med engelska.
Redovisade min engelsk bok, det gick bra för både mig och J men ni kan ringa Rebecka
och fråga henne själv hur det gick för! Hahahah.

Rebecka "rattlaren" Ratell när hon är som bäst
Hon har inte läst någon av Harry Potter böckerna.
Hon har inte sett någon av Harry Potter filmerna.
Hon valde en bok hon skulle redovisa tio minuter innan lektionen började.
Och då väljer Rebecka, Harry Potter 2 och har inte en enda jävla aning om 
vad den handlar om eller vem som har skrivit boken. 

Onsdag eftermiddag;
Slutade skolan tio över tolv idag, eftersom det inte fanns någon ledig datorsal.
Så vår kära Katt lärare sade; Hemarbete!
Ska bli roligt och höra imorgon hur många som gjorde något?

Eftersom vi inte har någon handbollsträning på onsdagar, hade jag planerat redan efter
kräk träningen i måndags att jag INTE skulle träna idag. Utan bara vila.
När jag kom hem efter sokolan gjorde jag en hallon/banan smothie och slängde mig på soffan.
Efter några timmar i soffan blev jag (som vanligt) rastlös, till slut klättrade jag på väggarna
och var tvungen att göra något.
Jag bakade en super god kladdis och avnjöt den ordentligt vill jag lova.

Onsdag kväll;
Varit ute och powerwalkat i stormen och på vägen hem gick jag inom fysiken och solade.
Fantastiskt skönt och väldigt behövligt.
Efter jag duschat små tittade jag lite på "bonde söker fru" medan jag bakada scones.

Jag dissar datorn och
hissar nybakade scones, chai the och Grey´s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0