emmiewesterlund


Igår klockan 17.00 mötte vi IK Lågan från Hörby.
Seriens absolut värsta derby match.
Men vi vann, ganska lätt också (31-21)
- Fucking love it
 
Höstlovet är tyvärr över, nu är det bara 47 dagar kvar till Jullovet.
Som man säger; det finns alltid något positivt i det negativa!
Jag har iallafall haft ett jätte skönt och lungt lov;
Jag har spenderat nästan alla dagar med Tobbe.
Roger fyllde år i onsdags, så vi bowlade och åt gott med familjen.
Firat 10 månader med älsklingen. 
Jobbat fyra dagar och tjänat lite extra pengar.
Mitt i allt detta har jag även hunnit träna, köpa dator, plugga och SOVA!
Perfecto.

Måndag eftermiddag och jag håller på att svimma så trött jag är,
trött i huvudet, trött på skolan och förbannat trött på allt plugg.
Imorse orkade jag inte börja klockan åtta med världens längsta Per Tellman
och trafikant lektion, så jag bestämde mig för att försova mig och
började dagen istället halv elva med mediekunskap. Inte dumt alls!
Annars har dagen varit väldigt lugn, roligt att träffa alla nördar i klassen faktiskt.

Nu har jag precis ätit en förbannat god middag och skrivit klart mitt psykologiarbete
och även börjat skriva på min engelska recension!
Träning ikväll, yesyes!

Vi hörs gott folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0