emmiewesterlund

BARCELONA
28 timmar kvar

Fredag
Hej du efterlängtade fredag, äntligen är du här.
Nu är det bara 28 timmar kvar tills jag åker och det är mer än suveränt.
Idag ska jag hinna med en massa saker,
gå i skolan, klippa mig, packa det sista, handla.
Resefeber? Ja ungefär.
MEN, sen kommer vi till mitt lilla, men så störiga problem.
Hur ska jag klara mig utan Tobbeälskling under tiden jag är borta?
Det är mig en gåta, men som tur är finns det telefoner.
Att höra din röst, kommer göra min dag bättre.
Ahuu, kommer sakna dig, din närhet, dina goda pussar,
dina mysiga kramar, men framför allt din fina kärlek.


Ikväll kommer älsklingen hit,
vi ska ha en emmie är hemma själv - hemma mys kväll.
Blir god mat, tända ljus, morötter och dippa, naturgodis och
givetvis Talang 2007, men framför allt står det super mycket mys på menyn.
Jag älskar verkligen sånna här kvällar, wiho.
Nej, nu är det mycket med tiden och det är väldigt mycket dax att göra vid sig.
Nästa stopp, das schule därefter klipptime.

emsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0