emmiewesterlund

Barcelona
6 dagar kvar

Söndag
Efter många fina dagar hos Tobbedarling,
kom mamma Eva och hämtade mig idag.
Jobbigt, jobbigt, jobbigt.
Hoppas du klarar det på tisdag, så vi kan ses innan jag åker.
Annars är det röven, rent ut sagt.
Helgen har varit otroligt mysig och underbar på alla sätt.
Livet är som bäst, med Tobbe i min närhet.
Så är det och så kommer det förbli :)
Nu ska jag fortsätta kolla på min film och prata klart med Tobbe,
sen ska jag släcka lampan och förhoppningsvis somna i rimlig tid.
Det är ju det här, med att sova ensam.
Usch, det är värdelöst.
En annan sak som är riktigt värdelös är,
att jag saknar Kjoi förbannat mycket.
Kjoi, min underbara vän.
Min älskade, underbara vän.
Du är så mycket mer än bara älskad.
Nej, nu blev jag djup, aj då.
Men ni alla som läser min blogg, ska veta att KJOI,
det är en människa, som har allt, andra saknar.
Nä, nu får det vara nock för idag.
JAG ÄLSKAR DIG TOBIAS


Sveriges bästa reklam, utan tvekan.
http://www.coop.se/includefiles/MODULER/CCMS/show_page.asp?iMappeID=260&sSideNavn=Coop+ekologi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0