emmiewesterlund

Ingen annan har någonsin älskat mig som du gör.
Gett mig den styrkan du ger mig.
Känslorna bara växer och livet är äntligen underbart.
Det vi känner för varandra
och den äkta kärleken du ger mig, får mig att förstå.
Att jag lever, lever för dig, bara för dig Tobias.
AJ LAV JO

Onsdag
Helt plötsligt bloggar jag som aldrig förr?
Ja, jag vet iallafall att Kjoi blir glad, hähä.
Idag är det onsdag och vi har skrivit ett jätte deprimerande prov
- Litteratur, svensk medeltid.
Väldigt onödigt, väldigt ointressant och väldigt oviktigt.
Inte nog med det, så har vi (laget) haft mördar träning med mördar Lawrens,
även kallad "Ta mig på låren" nu måndag och tisdag och
därför var jag inte människa imorse, jag fick rulla mig ner från sängen,
krypa in till duschen och dra mig upp med hjälp av dusch-slangen.
Låter för jävligt, men träningsverken har vunnit - igen.
- DET ÄR RÖVEN, rent ut sagt.
Efter skolan hann jag inte mer än hem och byta om, förrens pappa Leif stod utanför.
Eftersom vi är lediga torsdag och fredag åkte jag naturligtvis till Tobbe idag,
många dagar tillsammans nu,
precis vad jag behöver efter det jävla provet och den jävla träningsverken som gör mig förlamad.
- Återhämtning, JA tack.
Nu sitter jag här och lyssnar på en fantastisk mysig låt, Tom Morley - My song for the world.
En knubbig, söt liten engelskman som tävlade i junior eurovision song contest och
han är dö mycket sötare än Serbiens, knubbiga, fula vinnare av Eurovision 2007.
Utrota Eurovision och NOG OM DETTA ÄMNET.
Förhoppningsvis kommer snart Tobbe och Robin hem efter dagens träning,
så vi kan avsluta kvällen med naturgodis och en förbannat bra film.
INGEN SOMMAR UTAN REGGAE, Markoolio har rätt och jag älskar låten.
Tack för mig.

Emsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0