emmiewesterlund

När du inte är här. . .
Min hud brinner efter dina beröringar,
min själ längtar efter din närhet.
Jag känner ensamheten smyga sig på.
Jag blundar och drömmer mig bort,
fantasin tar mig till dig.
Där jag med fjäderlätta fingrar smeker din kind.
Jag blundar och känner dina varma andhämtning mot min hals,
du viskar ömhetens ord i mitt öra - alla de fina ord jag vill höra.
Med ett ryck vaknar jag till,
upptäcker att jag ensam är.
Jag vet att du inte kan vara hos mig alltid,
men saknaden efter dig är enorm.
Jag försöker återigen att blunda och ta mig till drömmarnas land,
där vi föralltid kan gå hand i hand.
Men mina försök fungerar ej,
jag får helt enkelt somna här utan dig bredvid mig.
Tobias Karlsson, du är mitt allt och lite till.
Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0