emmiewesterlund

- Kan inte du lägga satsen i min hand, så jag kan leka spiderman?

- Att säga att man har knullat när man använt kondom,
är detsamma som att säga att man badat - fast egentligen bara åkt ubåt.

- En fitta före sex är som en blomma, med vackra fina rosenblad.
Men efter sexet är den mer som . . . typ
Har du någon gång sett en bulldog äta majonäs?


Det är precis dessa sms jag blir bombad av på nätterna.
Och det finns bara en, en enda person som kan vara skyldig.
Rebecka - svinet själv.
Men det är dina sjukheter, som gör att jag diggar dig.
Timon & pumba - Hakuna Matata, det är ord som är bra.
Tack för ännu en fin dag tsm med dig - fika fika fika, det är vi bra på.
Mina magmuskler är uppdaterade.


         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0