emmiewesterlund

Hey Onsdag - dagen mitt i veckan.
Om det är någon mer än jag som är trött på skolan
- räck upp en hand, gärna två.
Skolan hit och skolan dit - låt mig sova för fan.
Nej nu ska vi inte var så negativa, snart påsklov - sen BARCELONA.
Inte så, men jag längtar förbannat mycket.
Idag, har jag inte tränat, eftersom jag lider av hjärnskakning.
Så istället har jag tagit det väldigt, väldigt lungt
 - Vilket inte är likt mig så jag exploderar verkligen snart.
Nu ska jag äta upp mina sista solros-frö med barbequ smak
och halsa de sista vattnet.
Sen är det faktiskt dags för en ljuvlig film och tända ljus.
Jag avsluta denna dagen med, JAG ÄLSKAR TOBIAS KARLSSON.




' Om du någon gång känner för att gråta, ring mig.

Jag kanske inte får dig att skratta,
men jag kan gråta med dig.


' Om du någon gång vill rymma, bara lämna den värld vi lever i, ring mig.
Jag kanske inte kan stoppa dig, men jag kan rymma med dig.
Göra dig sällskap på den ensamma vägen.


' Om du känner för att prata med någon,ring mig.
Jag är bra på att lyssna.

' Om du tänker hoppa, så tänker jag inte stå där nere och ta emot dig.
Jag tänker ta din hand och säga: Hoppar du, så hoppar jag

- Till min underbara vän Johanna (kjoi) Eriksson,
svårt att förklara min kärlek till dig.
Du är verkligen en vän, jag länge letat efter.
Tack för att du finns.
Jag älskar dig, för den du är.



Kommentarer
Postat av: Kjoi

Fy fasen va fint gumman. Du har fått några underbara gåver. Din skrift, handbollen och så är du en underbar vän. En vän som man aldrig vill lämna. Jag älskar dig mycket gumman. You rock my world. // Kjoisan

2007-03-26 @ 22:03:17
URL: http://kjoii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0