emmiewesterlund

Måndag
Igår spelade vi match mot kuk-Flottan.
Fick mig ett skott - PANG mitt i ansiktet, och jag kunde inte mer än njuta.
Idag, mår jag ungefär som ett sjukhus.
En förbannad huvudvärk, kräkt i omgångar och mitt vänstra öga bara rinner.
Tack för den hjärnskakningen, kära du.
Som ni kanske förstår har jag inte gjort mycket idag.
Har sovit väldigt länge, halsat kaffe, knarkat ipren och kollat "hitta nemo"
Nu sitter jag bara här, framför min beroende-framkallande plåtburk,
lyssnar på ljuvlig musik och har äntligen skaffat mig en blogg.se - förbannat bra.
Jag ska faktiskt snart krypa ner under täcket, sätta på en go film och försöka plugga lite.
Men först, ska jag prata i telefon med min favorit.
/ ew



image6
- GE MIG DEN KROPPEN NU, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0