emmiewesterlund

Torsdag
Här sitter jag helt ensam och nyvaken
Tobbelito jobbar och vädret suger så det känns väl sådär.
Men, en sak som är väldigt positiv är att jag ska jobba ikväll
och jag bara älskar mitt sommarjobb till tusen.
För er som inte visste det så jobbar jag på Baggens med världens skönaste
människor till arbetskamrater och där trivs jag som fisken i vattnet.

Nu är det verkligen dags att ta tag i mitt liv,
jag har en hel del saker jag måste göra innan jag sticker till jobbet.
1. Ut & springa + fysträning
2. Duscha
3. Måla naglarna
4. Kolla film och försöka sova lite
5. Göra vid mig.
Så därför har jag absolut inte tid att sitta här och dryga längre.
Take care gott folk.



image101


Jag har hittat min drömbil
AAAAAAAAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0