emmiewesterlund

brukar du?

titta på dig själv i spegeln: ja
gnälla: ja ganska ofta faktiskt
sova: så mycket jag hinner
ha ångest: det var längesedan sist, men visst har det hänt
skada dig själv med flit: nej
ta mediciner du inte borde ta: nej
vilja dö: vad är detta för lista?
drömma mardrömmar: brukar och brukar? Det har hänt
drömma sexdrömmar: haha, ja
klä dig i svart: ja
gå till kyrkan: nej, bara om jag måste
gå i skolan:
röka: på fester
hata folk: om jag brukar hata folk? Nej jag hatar en del människor på heltid
lita på folk: jag litar på människor, som bevisar att man kan lita på dem

vem?

saknar du: tobbe och vännerna
vill du döda: ingen komentar
rörde dig sist: mamsen
vill du slå: för många
kysste dig sist: tobbe
vill du kittla: julia olsen
kramade du sist: mamsen
vill du prata med: kjoi
skrek du på sist: oj? Det kommer jag inte ihåg
vill du vara som: mig själv
sårade dig sist: en äcklig jävel
vill du bli galet full med: kjol, linn, alma & emma
när var du riktigt glad senast: hm, midsommar
fick du sms från senast: tobbe
ringde dig senast: tobbe
är vackrast på jorden: Tobias Karlsson

har du?

för många vänner
: man kan aldrig ha för många
tvångstankar: haha nej
någon annan psykisk sjukdom: nej
någon skada: nej
färgat håret: oja
brutit några ben: nej
några piercings: ja
egen dator: nej faktiskt inte
bra självförtroende: jag är nöjd! perfekt pojkvän och de finaste vännerna
kysst någon: ja
haft sex: ja
köpt kondomer: ?tuggar du kola med papper på??
tagit nakenbilder: nej
sagt jag älskar dig till någon idag: JA
bjudit ut någon: nej, men blivit utbjuden
varit kär: absolut
dumpat någon: ja
blivit dumpad: nej aldrig
varit otrogen: absolut inte, och det kommer aldrig hända heller
stulit någonting: inte vad jag minns
lämnat landet: ja för många gånger
rymt hemifrån: hm, som liten kanske?
tuttat eld på nåt: nej
gjort något olagligt: typ åkt utan bilbälte & kört min moppe utan hjälm. Haha

hur..

svarar du i telefonen: ?
hej det är jag? eller ?hej det är emmie?
fördriver du tiden: träning, datorn eller prata i telefon
mycket pengar har du: just nu, ingenting
tjänar du pengar: Yes, älskade sommarjobb
ofta bäddar du sängen: varje dag
ofta diskar du: aldrig, det sköter diskmaskinen
ofta städar du: när det är stökigt
många stör du dig på: för många, tyvärr
ofta träffar du din familj: när jag är hemma så träffar jag dem

välj

katt eller hund:
hund
vit eller svart: svart
varmt eller kallt: varmt
vatten eller land: land
sex eller kyssar: haha, båda J
telefon eller internet: telefon
musik eller tystnad: musik
bok eller film: film
leva eller dö: leva för helvete



Tack för mig och hej på dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0