emmiewesterlund

Jag tackar gud varje dag för att du finns och
för att jag haft den turen att få möta
 en sådan otroligt vacker människa som dig.
Tobias, dina kärleksfulla ord, gör mig varm inombords.
Dina fina bruna ögon möter mina, och pirret i magen bara växer.
Din underbara närhet, gör mig till den lyckligaste flickan i världen.
Din fina kärlek, pusslar ihop mitt liv.
Att få bli älskad av dig, är det vackraste för mig.
De absolut bästa stunderna i livet, är i dina händer och
den vackraste dagen var - när du kom och allt var förbjudet.
Tobias du gör mig glad, du älskar mig för den jag är,
du ger mig massivs med kärlek,
men framför allt - Du gör mig lycklig.
Min kärlek till dig är större än universum, alltså hur stor som helst.   
Med andra ord, vill jag bara säga att jag älskar dig och
tackar dig för att du är den du är.
01-01-2007 - Den dagen då två mäniskor blev ett.

              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0