emmiewesterlund

Söndag
Emmie Westerlund har precis som många andra äntligen
sommarlov och det känns mycket, mycket bra.
De första dagarna på årets sommarlovet  tillbringade jag givetvis med min älskling,
vilket är helt otroligt underbart, och att det har varit ljuvligt väder är bara pricken över i:et.
Igår tillbringade jag dagen i Åhus tillsammans med Tobbe, Almis och Tc
där vi badade, solade, grillade, drack gott och sov i husvagn - wihoo
Idag efter vi badat, solat och ätit glass, körde vi hem, därefter åkte vi
på kalas hos tobbes bror (Jonte), det var mycket trevligt.
Efter det kom mamma Eva och hämtade mig.
Nu sitter jag här hemma i Landskrona och har väldigt tråkigt.
Inte nog med det, temperaturen inne på rummet ligger på ca 50 grader,
jag håller på att explodera av varmeslag.
Frågan är då: Varför öppnar du inte ett fönster?
Här ska du få svaret, det är förbannat varmt inomhus och ännu varmare utomhus.
Därför är det är inte lönt att öppna något jävla fönster.
Som sagt, mina problem är så pass små att dom knappt räknas som problem,
men dom här små problemen ställer till det för mig och gör mig irriterad. Suck!
Nä, nu ska jag kolla film, prata med min älskling, men framför allt - dejta sängen.
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0