emmiewesterlund

   
   

Tobias
Jag kan verkligen inte beskriva med ord
hur mycket du betyder.
Du är utan tvekan det absolut bästa som hänt mig
och jag älskar dig bara mer och mer för varje dag älskling.


Dagen
Idag gick jag upp 05.30 för att pussa min älskade (truckaförare) hejdå,
sedan hoppade jag ner under täcket igen och somnade om.
Vaknade halv tolv, hyfsat trött?
Åt frukost till filmen Norbit som vi hyrde igår, hel skön film.
Kände mig verkligen löjlig där jag satt i soffan och skrattade
i min ensamhet. Haha!
Ikväll ska jag för första gången denna veckan sova ensam
och det känns verkligen inte helt bra.
Tobbeälskling ska på grillfest med släkten och
jag ska jobba och kan därför inte följa med.
Men om vi ska se något positivt i det hela,
så kommer han faktiskt på lördag morgon igen. Hähä
Nej nu ska jag ta tag i mitt liv och gå ut och power-walka, sola i cancergrillen
och sedan göra mig i ordning inför kvällens jobb.

Tack för mig och hej på dig.
emmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0