emmiewesterlund

Karnevals-fredag
Igår var det fett ös på jobb, väldigt mycket att göra och massa fulla ansikte.
Det värsta av allt är att det kommer bli steget värre ikväll,
men sålänge jag jobbar med världens coolaste personal så är jag hel nöjd.
En bonus på det hela är att ikväll kommer Kjoi-darling och gör Landskrona
osäkert med sitt otroliga partyhumör.
Det är något jag verkligen gillar!

Igår kom det fram två människor till mig
och berättade hur mycket dom älskade- saknade mig osv.
Om det var något skulle jag ringa dom direkt och aldrig tveka blablabla.
Jag tror inte ett dugg på era ord.
Ni fanns inte för mig innan, varför skulle ni finnas ett halvår senare?
Ett stort skämt för fan.
Dessutom hörde jag världens sjukaste rykte igår.
Hahaha.
Jag säger bara en sak - Landskrona.

Tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0