emmiewesterlund

   


Ännu en dag med ännu mer regn och blåst.
Ett rop på hjälp?
Idag vaknade sent (somvanligt) sedan slängde jag mig på soffan
och åt en stabil frukost därefter har jag powerwalkat och tränat ett pass fys.
Det här med beach 07 kan vi glömma och börja fokusera på beach 08 istället.
För det första känns det som man kan träna hur mycket som helst utan resultat
och för det andra kommer det endå regna hela veckan i Åhus,
så jag kommer vara beredd med regnställ, gummistövlar, paraflax och en påse godis istället.
Vad som sker mer idag?
Jo jag ska rulla ner persinnerna för att slippa se detta fantastiska summer weather,
sedan ska smälla på en dvd och krypa ner under täcket.
Förhoppningsvis kommer Tobbe snart hem från jobb och håller mig sällskap!
Ikväll är det ingen träning, så därför ska jag och Tobbe ha myskväll
vilket jag älskar mest av allt.
Nu ska jag som sagt rulla ner persiennerna.


Tre dagar kvar till Åhus.
- love it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0