emmiewesterlund

2007-07-01

Från början fanns det bara en dröm,

En dröm om att jag skulle vinna ditt hjärta.
Att få ge dig all den kärlek jag bär inom mig, att få dela mitt liv dig.
Denna vackra dröm gick i uppfyllelse och

nu är denna dröm min verklighet.


Var du än är, och var du än befinner dig,

så finns jag alltid där för dig.
Jag vakar över dig som gud över jorden.

Dagarna kommer och dagarna går.

Jag älskar dig bara mer för varje dag och
jag vet att du gör detsamma.

Tusen diamanter lyser i dina fina ögon,

alla mysiga stunder i livet, det är du som skapar dom.

Älskvärda stunder när jag ser dig le och skratta,

utan dig skulle jag vara borttappad.


Du är min ögonsten och livets diamant.

Som en ängel från himlen förtrollade du mig och

jag lovar att jag aldrig kommer såra dig.
Du är det bästa som hänt mig och prinsen i mitt liv.
Jag älskar stunderna i din närhet,
att få smeka ditt hår och nudda vid dina läppar.
Du är utan någon som helst tvekan den perfekta.

Du och jag förevigt - så ska alltid vara.
Ví behöver bara bry oss, bara bry oss om varandra.
Du och jag och kärleken är sann,
djupast i mitt hjärta där finns ditt namn.


6 fantastiska månader med min älskling idag.
Jag hoppas verkligen jag får behålla världens
bästa pojkvän i många många månder till.
Du fyller upp alla tomma hål inom mig och
jag vet att detta är så mycket mer än bara kärlek.
Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar bara dig.

image105


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0