Monday

God afton.
Nu är det endast sju dagar kvar till julafton och hur sjukt är inte det?
(Seriöst)

Klockan halv fyra imorse var jag hemma i Landskrona efter en
väldigt rolig och handbollsfylld helg i Katrineholm.
Har spelat Elitcupen med junior skånelaget, det gick faktiskt rikigt bra.
Vi kom trea vilket innebär att vi är tredje bästa län i Sverige,
ganska coolt - iallafall enligt mig!
Har lärt känna och träffat mycket nytt folk och det är alltid roligt,
men roligast av var att träffa alla gamla handbollskompisar
från skåne och även runt om i Sverige.
Tack för en kanon helg, vi ses snart igen!

Vaknade halv två imorse och var fortfarande helt slut i hela kroppen plus att jag
hade buss-resan kvar i röven. Tog givetvis ledigt från skolan idag, vilket var riktigt
gött. Är fruktansvärt skoltrött och behöver det jävla jullovet nu! 
Mer idag har det inte hänt något speciellt eller annorlunda,
jag tränade två timmar därefter har jag legat som en plattfisk framför tvn.
Jag har även slagit in mina sista julklappar och ätit massor av mat
och julgodis i intervaller! Jag är nöjd.
Nu ska jag prata med Kjoi älskling i telefon och kolla på
den nya Harry Potter filmen.
Åh yes vilken ljuvlig avslutning på denna måndag!

Ha det kalas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0