Första advent

2 december och söndag kväll/natt
Första advent och tjugotvå dagar kvar till julafton,
gud vad tiden springer iväg - man hinner ju knappt byta trosor?
Imorse åt jag och Tobias pannkakor till frukost, det har liksom blivit en del av
min vardag - pannkakorna! Det är så förbannat gott,
speciellt med smälta bär (hallon).
Idag spelade jag match, vi mötte Kristianstad.
Kan väl inte säga att det gick speciellt bra?
Vi vann, men spelade som nerknarkade sengångare.
Ikväll har jag pluggat en del, och när jag kände mig färdig
drogs jag som en magnet till datorn.
Jag hann inte mer än logga in och
helt plötsligt hade Rattlaren registrerat mig på facebook.
Var väldigt emot det en lång tid, men jag måste vara ärlig;
Det är gött som fan och jag är redan gla för det!

Nu är klockan miss i nassen och jag sitter fortfarande vid datorn? Suuck
Några timmar med huvudet under kudden innan det är dags för vecka 49.
- Ja tack, det kan behövas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0