emmiewesterlund

Fredag
Jag vaknade av att Tobbeälsklingen kom insmygande
på fredags morgonen med nybakade bullar i handen.
Kändes otroligt skönt att få pussa på dig igen,
och bara vara i din närhet.
Vi åt en super god mys-frukost och därefter begav jag mig till skolan.
Började tjugo i tolv och slutade fem över tolv.
(Ibland bara ääälskar man skolan)
Sedan åkte vi hem till Hörby och käkade,
därefter skildes vi åt för att spela varsin träningsmatch.
Behöver inte säga mycket om den matchen,
spelade inte alls bra.
Sedan åkte jag hem och bara mööööös med min älskling.

Lördag
Upp tidigt för att åka till Lund igen och spela två träningsmatcher.
Gick betydligt bättre än gårdagens katastrof match!
Vi vann båda matcherna mot några danska surpuppor! Hähä.
Trött som en urladdad duracell-kanin åkte jag hem till
Tobbe igen och hoppade rätt ner i sängen och smällde på en film.
Därefter hade vi planerat sedan tidigare att vi skulle åka
in till Lund på kvällen och äta Founde och titta på Bio.
Så vi gjorde oss i ordning framåt kvällen och därefter bar det av.
Fantastiskt mysig kväll, god mat och KANON ROLIG bio.
(Rush hour 3)
Kan väl sammanfatta lördagen som en toppen dag!

Söndag, tråkiga söndag
Ännu en träningsmatch idag.
Gick absolut inte bra, men efter tre hårda matcher
sätter det sina spår både i hjärna och ben.
Tråkigt, men sant.
En annan sak som är super tråkig är att jag och tobbe
antagligen inte träffas på två veckor.
Det känns inte alls bra, och jag blir så ledsen bara jag tänker på det.
USCH och blä


Nu sitter jag i soffan och myser med mig själv.
Snart kommer mamsen hem och
då ska vi äta lite god kvällsmat och kolla på Beck.
Sedan är det dags för mig och min sletna kropp och dejta sängen.
Jag menar, det är ju trots allt skola imorgon.

Ha det bääääst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0