emmiewesterlund

Första dagen i skolan, avklarad!
Kan väl säga att jag är hel nöjd med både klass och lärare,
en annan sak som jag är väldig nöjd med är vårt kanon schema!
Det kommer bli två sinnes sjuka - men händelsefulla år tillsammans.
Det kan vi väl alla hålla med om?

Idag är det onsdag, hej onsdag!
Nu har det gått fyra dagar sedan jag träffade min älskling
och det känns inte alls bra.
Under hela sommarlovet fanns du vid min sida och nu
finns du i andra änden av telefonen.
Totalt värdelöst.
Det är verkligen värdelöst att sitta hemma i äckel Landskrona
och bara vänta, stirra runder, träna, gå i skolan och vänta ännu mer
på att fredagen ska komma.
Men som vi alla säger - den som väntar på något gott,
                                            väntar aldrig för länge?
Idag har jag handlat massa things till skolan,
så med andra ord är jag totalt redo för ett nytt år i skolbänken?
(Hallå, sjuk mening?)
Nog om skolan och andra sjukheter!
Nu ligger jag i sängen, nerbäddad under mitt hjärt-täcke (helt ensam)
och kollar på fotbollen.
Snart är det dags att släcka lampan och förhoppningsvis
somna som en golvad oxe.
Sedan vakna imorgon bitti och tillbaka till rutinerna.
- Känns väl sådär
Men innan dess, ska jag prata med min nytränade telefonpojkvän.

Ha det bäst!

image121


Kommentarer
Postat av: RatteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeMedia

åååh, kolla henne. vad tror hon att hon e? :D

2007-08-23 @ 12:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0