emmiewesterlund

Nu är det endast en dag kvar, innan jag sätter mig på cyklen
(Hm, vilken cykel? Jo den cyklen någon fattig jävel snodde förra veckan!
Inte nog med det, nu försöker idioten sälja den på blocket)
Nog om det helvetet, nu är det endast en dag kvar på detta sommarlov.
Frågan är då, hur känns detta? Svaret är enkelt - det känns sådär!
Kul med ny klass och nya människor, giga tråkigt med läxor, stress och plugg.

Sammanfattning - Summer  '07
- Jag har spenderat mesta tiden av lovet i min pojkväns närhet,
och det har varit helt fantastiskt fina och många dagar med dig.
Shopping, sol & bad och massa massa massor av mys!
Kärleken bara växer och växer och
jag älskar dig bara mer för varje dag som passerar.

- För er som inte visste det, så spelar jag handboll.
Och precis som för många andra är Åhus beachhandboll festival något
alldeles extra - typ som årets höjdpunkt?
Det bästa med hela festivalen i år, var att vi vann hela skiten,
så du kan kalla mig och mitt fantastiskalag - Åhus mästare 2007.
Och det känns kanon.

- Jag har jobbat på Baggens i Landskrona under hela sommaren,
där jag verkligen har trivts som fisken i vattet och inte nog med det
så har jag världens skönaste arbetskamrater.
Det bästa av allt, är att jag har fått jobb i höst också, lite extra knäck är aldrig fel.

- En sak som har varit mycket negativ är att vädret har varit totalt värdelöst,
men givetvis kommer det fina vädret när vi börjar skolan och håller säkert i sig fram
till julafton, sen blir det väl vinter och snö fram till maj månad next year. 
Värdelöst?

- Liseberg med Tobbe & Kjoi, ljuvlig tripp till Gbg och massa skratt på Lisse.
Tack för ett gott skratt och en trevlig dag.

- Karlskrona Handbolls turnering.
Där gick det också väldigt bra för mig och mitt lag.
Lag 1 vann finalen och Lag 2 kom på tredje plats!
Kan inte bli så mycket bättre?


Det har utan tvekan varit min bästa sommar någonsin,
och det är tackvare Tobias, Kjoi, Linn, Handbolls laget med flera.
Jag tackar er nu och hoppas på repriser next summer!
Nu är det dags att komma in i rätt rutiner och få ordning på livet igen.
Jag menar, klockan är nu 01.28 och jag är hur pigg som helst,
men det måste ha med allt kaffe och göra.
Dags att vända tillbaka på dygnet och inte låt sena nätter framför datorn bli en vana?


Ha det bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0