emmiewesterlund

7 fantastiska månader med Tobbeälskling idag.


The day
Eftersom jag är ledig från jobb nu onsdag-söndag passade vi på
att åka hem till lugna Hörby.
Så blev det, vi åkte igår eftermiddag och när vi kom fram,
stod det grillad flintastek och nypotatis på bordet.
Fantastiskt.
Eftersom Tobbisen jobbar och jag är ledig får jag umgås med mig själv.
Men idag har jag faktiskt umgåtts med sängen hela dagen (känns väl helt okej)
Kollat massa sköna filmer och ätit popcorn.
Kalla det vad du vill, själv föredrar jag semester?
Ikväll ska jag vara social för en gång skull, jag ska umgås med Linn och Kjoi.
Vilket inte var igår, ska bli kanon att snacka massa skit med brudarna!
Nej om man skulle ta tag i sitt liv och öppna en chips-påse och kolla en ny film?
Yes, så får det bli.

Ha det bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0