emmiewesterlund

   
Man blir psykiskt sjuk av att kolla på dessa kroppar.
Iallafall jag, det är alldeles för mycket beach 07 nu.
Det känns som hur mycket jag än tränar,
hur rätt jag än äter så kommer jag aldrig få en sådan kropp.
Synd emmie.

- Detta är mer än värdelöst, stor suck.


Torsdag
Inte så, men jag hatar verkligen detta förbannade jävla vädret.
Ursäkta mitt ordval.
Men snälla ge mig/oss alla SOL.
Idag börjar dagen med idrott, sedan en timme naturkunskap
och därefter är dagen slut, tackar.
Sedan, ska jag packa ner allt det sista i dem fula banan-lådorna.
Imorgon är det fredag, vilket innebär att vi flyttar.
Ibland är det tur att gå i skolan, slippa bära en massa och istället
komma hem till ett nytt hem, det är ganska najs.
Nä, nu sitter jag här och håller tummarna för Tobias,
EGENTLIGEN FÖRSTÅR JAG INTE VARFÖR JAG ÄR NERVÖS?
Jag hoppas verkligen att du klarar det älskling.
Usch, nu får jag lugna nerverna med en god frukost och
lite tv innan jag ska cykla till skolan.

/ e

Kommentarer
Postat av: Kjoi

Kanske dags för en uppdatering eller tio. Emmie var e du. Du har inte skrivit på flera veckor. Jag längtar efter emmies bloggar. :P Älskar dig snäckan.

2007-05-06 @ 23:15:57
URL: http://kjoii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0