emmiewesterlund

Helgen
Helgen har varit otroligt mysig.
Jag har varit hos Tobias, en rolig fest och solen har lyst som bara den.
- Kan det bli bättre?
Fredag
Efter en lång dag i skolan, cyklade jag hem, förbannat snabbt
för att hinna packa, äta och byta om på 30 minuter.
- Svettig och irriterad? JA
Sedan körde vi till Tobias och då skulle min kloke far
visa mig en genväg som slutade som en mega omväg.
20 minuter extra - good work daddy, suck
Kvällen avslutades med grillad mat, solnedgång, en underbar pojkvän,
film-godis och massor av mys och kärlek.
Sedan somnade jag gott på Tobbes mage.
Lördag
06.53 - perfekt tid att vakna en lördag morgon.
Jag kollade på klockan och höll på att svimma, då säger tobias.
- Om en timme ska vi gå ner och äta frukost?
Alltså, jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta?
Jag stoppade huvudet under kudden och slogs mot mina pigga ögon.
När jag väl somnat, då ringde väckarklockan - YES
Klockan 10.00 var jag & massa från laget på Björkvikshallen,
laddade inför avslutningen.
Men då, skulle vi vara lagledare till varsitt lag på massa småbarn?
- Aah, dra mig i benet.
När det äntligen tog slut, åkte jag hem till familjen Karlsson igen.
Där alla var laddade inför kvällens party.
Vi hoppade in i duschen och gjorde oss klara för kvällen.
120-års kalas, riktigt riktigt trevligt.
"Jag hade en dold talang i kasedans"
 Söndag
Vaknade tidigt, mådde som förtjänat.
Åt en mysig frukost och sedan tvingade jag ut Tobias i solen.
Där låg vi, på varsin sol-stol och mös i flera timmar - underbart
"Det känns som vi har sommarlov"
Framåt kvällen åt vi pizza, vilket är förbannat gott när man inte mår 
som man brukar, haha.
Kom hem till äckel-landskrona för ca tre timmar sedan,
tråkigt, jobbigt och tomt utan Tobbeälsklingen.
Nu sitter jag här, skriver blogg till Lars Winnerbäck och funderar
duktigt mycket på att dejta sängen och stoppa huvudet under kudden.
Ojdå, det lät riktigt skönt. Så får det bli, nästa stopp - SÄNGEN
Nu väntar en hel veckas skola och hård träning, sucka ikapp?

Nog om den negativa meningen.
Tack Tobias, för ännu en underbar helg tillsammans med dig.
Du gör mig glad och livet lättare och till det bättre.
Jag älskar dig, väldigt mycket.


/ emmiewesterlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0