emmiewesterlund

LJUVLIGA ONSDAG
Idag, har det verkligen varit roligt i skolan.
- Det svider att säga det, men denna dag har varit ljuvlig.
Kom till skolan 09.00 och då hade vi ingen mentorstid,
alltså håla - ljuvligt.
Spelade bluff med klassen och tuggade tuggumi som aldrig förr.
Sedan hade jag engelska nationella (muntligt) idag.
Jag & Robin, det gick kanon bra trots att Robin höll
på att skita ner sig av nervositet - haha.
Efter den lektionen hade vi en mega håla 10.30 - 13.05.
Vad skulle vi då hitta på?
Jo vi käkade tidigt idag och därefter gick vi till Netto,
för att handla choklad och annat gott.
På väg tillbaka till skolan
Jag, Malin, Minela & Jon går i normal takt och
Robin går sakta bakom oss och mumlar för sig själv.
Vi kollar bak och då försöker Robin få upp sitt nougat-choklad.
Efter att han kämpat ett tag, utrbrister idioten:
- Är denna barnsäker eller är det bara jag som inte får upp den?
I vårt fall misstolkades detta duktigt mycket och
alla vände sig om och skrek av skratt, tack för dem magmusklerna.
Robin, hur skulle vår klass vara utan dig?
Inte nog med det, när vi satt inne i ett bastu-rummet i skolan
spelade bluff och åt vårt godis, var vi mer än tvugna
att berätta detta Robin slängde ur sig på vår promenad.
ALLA SKATTADE SOM FAN, tyckte faktiskt ganska synd om honom.
Helt plötsligt säger Filip såhär: Amen ni skulle hört en gång på fotbollen.
Filip: Robin, du är fan trög.
Robin: Nä filip, jag har bara lite dummare än alla andra.
Ännu en gång brast alla ut i skratt och där satt Robin "Jimmy Vax" Larsson
och bara kolla på när alla skratta - Haha.
Alltså Robin, du är guld värd plus att du är en riktigt kompis.
Efter skolan har jag inte gjort speciellt mycket,
tränat, tränat, pluggat lite och gjort ett cancer arbete till min kära pojkvän.
Inte så, men kalla mig snäll flickvän.
Nu är jag helt slut i kroppen och ögonen börjar dra sig mot det pittögda hållet.
Det är verkligen dags att dejta sängen nu.
TOBIAS KARLSSON,
du är mitt allt och lite till.
Jag älskar dig.

/ emsi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0