emmiewesterlund

SP06C är en sjuk klass, med sjuka människor.
Så här kommer lite citat, komentarer och andra sjukheter.
Läs & njut

Matte lektionerna

- Kan inte du komma hem till mig och halsa kaffe?
- Emmie, du måste lida av tvångstankar?
- Nej nu är det dags att döda någon, säger Klara och ler.


Efter idrotten
E -
 Malin, vilken fin bh.
M - Ååh, det är mamma som gjort ett kap.


Historia Lektionen
E -
Robin, antecknar du?
R - Det kan du ge dig fan på.
Det roliga här, är att Robin aldrig antecknar och
för en gångs skull skrev han som aldrig förr
?


Naturkunskaps Lektionen
Hela klassen snackade i mun på varandra, det varungefär som en Polsk-riksdag.
Vår snygga lärare gjorde inte mycket åt saken.
Men, plötsligt hördes en arg röst.
- Håll käften, jag är riktigt trött på er nu.
Den skyldiga var Simon Anjter, även känd som Simpson Kastanjert.
Där satt han på sin stol, lik blek i antiktet och ögonen höll på att trilla ut.
Det var verkligen längesedan jag skrattade så mycket.
Tack för dem magmusklerna.


Inne i biblioteket
Halva klassen satt inne i biblioteket och letade fakta
till våra grupparbete.
Som vanligt blev det inte mycket letande, utan mer till det vanliga.
- HITTA PÅ BUS.
Medan Robin gick runder, lekte duktigt och letade fakta
passade hans gruppmedlemar på att ta en massa stenar utifrån
och lägga ner i hans bruna bajs väska.
Jag som älskar bus, höll på att explodera av skratt och grabbarna
sprang iväg för att han inte skulle misstänka något.
Iallafall, där kom Robin tillbaka till bordet.
Inte en enda människa kvar, inga bäcker, ingenting.
Han tar upp sin väska och kolla fundersamt på den,
sen utbrister han - Är detta verkligen min väska ?
Då skriker alla av skratt och Robin fattar fortfarande ingenting.
Han öppnar väskan, skrattar som fan och plockar upp
en, två, tre, fem, åtta stenar ur väskan.
Asså detta kanske inte låter roligt nu, men vilken händelse.
FY FAN  :)

Avslutar detta inlägg med fyra ord.
- JAG ÄLSKAR MIN KLASS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0