emmiewesterlund

Måndag
Första dagen på årets påsklov, ett stycke typ såhär efterlängtat lov.
Men nu är dagen här och inte nog med det - solen skiner som bara den.
Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket, bojkottat solen iallafall.
Tro det eller ej men jag har faktiskt kollat film - björnbröder,
och den var förbannat mysig plus att de kom några löjliga tårar - Haha.
Så bara för det måste jag se 2:an ikväll.
Iallafall, nu sitter jag här - framför datorn och snackar med Kjoi på
msn, och vi har typ samma problem.
Våra pojkvänner är iväg på körskolan och våra svärföräldrar jobbar.
Så vi sitter helt ensamma i vars ett hus med varsin hund här i Hörby.
Ganska sjukt, men förbannat roligt - hahaa.
Ikväll, spelar mannen match och den måste jag givetvis se och
mitt sällskap blir paret Persson, sedan ska alla fyra hem och
mysa till en go film och naturgodis - Älska dubbeldejt.
Nej nu är det mycket med tiden och Tobias kommer snart hem.
Så jag måste avsluta dagens inlägg nu och hoppa in i duschen.

/ emsan


Varför bryr jag mig?
Varför lägger jag ner onödig energi?
Varför exicterar vissa människor?
Varför kan vissa människor inte släppa vissa saker?
Varför finns ordet varför?
Varför varför varför?
HJÄLP MIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0