emmiewesterlund

High School Musical
- Inte så, men detta är min absoluta favorit film.

Tisdag
Idag har jag inte gjort speciellt mycket.
(iallafall inte solat, eftersom solen har lämnat Landskrona)
Har gott i skolan, två lektioner och sedan har vi har tömt halva vårt hem idag,
så just nu bor jag bland massa flyttlådor och ekande rum.
Men det som väntar på något gott, väntar aldrig för länge.
Flyttar på fredag - ÄNTLIGEN.
Idag fyller min älskade Kjosan år, grattis grattis :)
Det är inte varje dag man fyller 19 år.
Hoppas du haft en underbar dag söthjärtat.
Nu ikväll har jag varit på Tycko och käkat med Mams och Roger,
ljuvlig mat och smakade även den nya X-cidern - rekomenderas.
Nu ska jag krypa ner under täcker och sätta igång min favorit-film.
Men först ska jag prata i telefon med min älskling.
Tack för mig.

/ e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0